Užitečné informace

Affiliate program

Vyšperkujte si svůj web a tím okolní svět.

A koneckonců i vaše konto. Od toho totiž tenhle affiliate program je. Teď se podíváme na vše, co by vás mohlo zajímat.

 

Jak se stanu vaším partnerem?

Jednoduše. Stačí vám k tomu 4 kroky.

1.  Musíte mít vlastní web.

2.  Zaregistrovat se u našeho poskytovatele.

3.  Zadat námi zaslané přihlašovací údaje do systému.

4.  Zvolit si a umístit vhodnou reklamu na své stránky.

 

Proč s vámi?

Protože nám můžete věřit. Vybrali jsme tu největší světovou síť affiliate programů Commission Junction, která má za sebou léta spokojených klientů. Na obou stranách. Nonstop technická podpora je jen třešničkou na dortu.

 

No dobrá, ale proč právě VY?

Protože nám vážně můžete věřit. Jsme na trhu stálicí. Rosteme, inovujeme a rozhodně nestagnujeme. Naše nabídka se rozšiřuje stejně jako portfolio spokojených zákazníků. A těch máme nezvykle široké spektrum právě díky obrovské nabídce cenově dostupných šperků.

 

Kolik z toho budu mít?

Z veškerého prodeje, který se uskuteční díky vašemu odkazu, získáte 10 %. Nezáleží na tom, jestli jde o nového zákazníka nebo někoho, kdo se k nám skrze vaše stránky vrací. Odměnu získáte tak jako tak. Jedinou podmínkou je tak nákup uskutečněný zákazníkem do 45 dní od prvotního prokliku.

 

Budu mít přehled o tom kolik už mám?

Ano! Po přihlášení ke svému účtu můžete sledovat aktuální výši odměn. Ty se vyplácejí každý měsíc.

 

A jak to vůbec celé funguje?

Zákazník přijde na vaše stránky a klikne na reklamu. Systém si zapíše jeho ID do cookies a pokud následně nakoupí do 45 dnů, čeká vás provize. Díky tomu, že vám dodáme veškeré grafické podklady, nemusíte vlastně skoro nic. 

 

Nepodařilo se nám něco vysvětlit?

Informace naleznete na www.vivnetworks.com.

Odpovědi na vaše otázky čekají na podpora@vivnetworks.com

Dárkové poukazy

Kde a jak dárkový poukaz získám?

Není to vůbec žádná věda, nebojte. Poukaz zakoupíte klasicky na našem e-shopu. Konkrétně v sekci Dárkové poukazy. Vyberete si ten, který se vám líbí a hodíte ho do košíku. Nic víc.

Jak se ke mně poukaz dostane?

To už záleží. Pokud zvolíte elektronický poukaz, tak ten vám přijde na e-mail. Hned, jak zaplatíte danou částku. Pak už je jen na vás, jestli poukaz přepošlete obdarovávanému, nebo si ho vytiskněte.

Tištěný poukaz vám dorazí do schránky. Té klasické. Případně vám ho předá kurýr nebo na vás počká na výdejním místě. Na rozdíl od elektronického, ten tištěný můžete platit i na dobírku. A ušetříte si nervy s tiskem.

Na co a jak můžu dárkový poukaz uplatnit?

Dárkový poukaz se vztahuje na veškeré šperky a zboží na našich stránkách. Postup je úplně jednoduchý.

  1. Vyberte si to, co si u nás chcete pořídit a vložte zboží do košíku.
  2. V košíku pak opište kód z poukazu do kolonky DÁRKY A POUKAZY.
  3. Kód potvrďte tlačítkem PŘIDAT.
  4. Částka se odečte od a vy se můžete radovat.

Každý poukaz jde použít pouze jednou. Pokud tedy vyberete zboží v menší hodnotě, než je poukaz, nebude vám rozdíl vrácen. Na jeden nákup lze použít pouze jeden dárkový poukaz či sleva.

Jak dlouho mi dárkový poukaz vydrží?

Přesně jeden rok od zakoupení. Na každém poukazu je datum expirace. Po roce (nebo jeho použití) je poukaz neplatný.

Přihlaste se k odběru novinek

 
Časté dotazy

Kdy odešlete mou zásilku?

Co nejdříve. Veškeré objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 předáváme ještě ten samý den vámi zvolenému dopravci. Ostatní objednávky (víkendy, svátky a pracovní dny po 13:00) expedujeme nejbližší pracovní den. 

 

Jak mohu uplatnit slevový kupón?

V sekci nákupní košík zadejte kód slevového kupónu do kolonky DÁRKY A SLEVY a vše potvrďte stisknutím tlačítka „Přidat“.

slevovy-kod

 

Mohu uplatnit více slevových kupónů najednou?

Kdepak, kupóny kombinovat nelze. Takže na každou objednávku můžete uplatnit pouze jeden kupón.

 

Dá se objednané zboží vrátit?

Samozřejmě.  Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej bez udání důvodů do 14 dnů vrátit. Stačí vyplnit tento formulář.

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, lhůta je prodloužena na 30 dní.

 

Za jak dlouho mi zašlete peníze za vrácené zboží?

Co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od vrácení zboží. Abyste byli v obraze, budeme vás o odeslání částky informovat e-mailem. 

 

Je možné objednané zboží vyměnit za jiný produkt, který je v jiné ceně než mnou zakoupený šperk?

Samozřejmě. V případě nespokojenosti s výběrem vám rádi nenošený a nepoškozený šperk vyměníme za jakýkoliv jiný kus, který máme aktuálně na skladě.

  • Levnější varianta – Pokud si vyberete šperk, který je levnější než ten původní, vrátíme vám rozdíl v ceně. Stačí uvést číslo účtu, na který budete chtít přeplatek vrátit.

  • Dražší varianta – Jestli si ale naopak vyberete dražší kousek, budete muset zvolit způsob úhrady doplatku ve formuláři ve výměnu. Podle toho pak vše dořešíme. 

 

Jak dlouho trvá výměna?

Čekání je otravné, my víme. Proto se snažíme výměnu vyřešit obratem. Většina zboží od nás tak odchází již druhý den po obdržení zboží vráceného. Nebojte, budete v obraze. O všem vás budeme informovat e-mailem.

 

Jakým způsobem mám odeslat zboží zpět k Vám?

Můžete si vybrat jeden ze dvou způsobů. Zkrátka ten, který je vám příjemnější. 

Pokud fandíte službám Zásilkovny Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  1. Šperky dobře zabalte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky), aby se po cestě neponičily. 

  2. Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.

  3. Na přepážce nadiktujete kód  94192004.

  4. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.

  5. A můžete jít domů. 

Připravte se ale, že:

  • v případě výměny či vrácení (odstoupení od smlouvy) vám bude naúčtováno 39 Kč / € 2.*
  • v případě reklamace máte dopravu zdarma
  • zaslání prostřednictvím Zásilkovny může trvat až 7 pracovních dní.
  • nelze službu využít, pokud v objednávce byla vybrána forma platby TWISTO PAY.
  • ji můžete využít, jestli chcete šperky poslat ze Slovenska. 

*Cenu vám strhneme z vracené částky, v případě výměny připočteme k dobírce.

 Když chcete posílat šperky prostřednictvím České pošty (a jiných dopravců)

  • Šperky dobře zabalíte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky) a doporučeně zašlete na adresu:

BRUNOshop.cz

tř. T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.

 

Po odeslání objednávky mi nepřišlo potvrzení na e-mail

A tak to být rozhodně nemá. Ihned po dokončení objednávky by vám na e-mail měla přijít kopie objednávky.

V opačném případě je možné, že jste špatně vyplnili e-mailovou adresu nebo došlo k nějakému technickému problému. Oboje se může stát. Neváhejte a kontaktujte nás na adrese info@brunoshop.cz a společně můžeme stav objednávky prověřit a případně opravit váš e-mail tak, abyste již byli o všech změnách informováni. A nečekali doma jak na trní. 

 

Chcete se dozvědět více o špercích z chirurgické oceli a o tom jak je udržovat?

Podívejte se na náš BRUNOmagazín

 

Pořád vám něco není jasné? Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Napište nám! Společně vše určitě vyřešíme.

BRUNOshop.cz – šperky nejen pro vás, ale hlavně o vás