Časté dotazy

Kdy odešlete mou zásilku?

Co nejdříve. Veškeré objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 předáváme ještě ten samý den vámi zvolenému dopravci. Ostatní objednávky (víkendy, svátky a pracovní dny po 13:00) expedujeme nejbližší pracovní den. 

 

Jak mohu uplatnit slevový kupón?

V sekci nákupní košík zadejte kód slevového kupónu do kolonky DÁRKY A SLEVY a vše potvrďte stisknutím tlačítka „Přidat“.

slevovy-kod

 

Mohu uplatnit více slevových kupónů najednou?

Kdepak, kupóny kombinovat nelze. Takže na každou objednávku můžete uplatnit pouze jeden kupón.

 

Dá se objednané zboží vrátit?

Samozřejmě.  Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej bez udání důvodů do 14 dnů vrátit. Stačí vyplnit tento formulář.

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, lhůta je prodloužena na 30 dní.

 

Za jak dlouho mi zašlete peníze za vrácené zboží?

Co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od vrácení zboží. Abyste byli v obraze, budeme vás o odeslání částky informovat e-mailem. 

 

Je možné objednané zboží vyměnit za jiný produkt, který je v jiné ceně než mnou zakoupený šperk?

Samozřejmě. V případě nespokojenosti s výběrem vám rádi nenošený a nepoškozený šperk vyměníme za jakýkoliv jiný kus, který máme aktuálně na skladě.

  • Levnější varianta – Pokud si vyberete šperk, který je levnější než ten původní, vrátíme vám rozdíl v ceně. Stačí uvést číslo účtu, na který budete chtít přeplatek vrátit.

  • Dražší varianta – Jestli si ale naopak vyberete dražší kousek, budete muset zvolit způsob úhrady doplatku ve formuláři ve výměnu. Podle toho pak vše dořešíme. 

 

Jak dlouho trvá výměna?

Čekání je otravné, my víme. Proto se snažíme výměnu vyřešit obratem. Většina zboží od nás tak odchází již druhý den po obdržení zboží vráceného. Nebojte, budete v obraze. O všem vás budeme informovat e-mailem.

 

Jakým způsobem mám odeslat zboží zpět k Vám?

Můžete si vybrat jeden ze dvou způsobů. Zkrátka ten, který je vám příjemnější. 

Pokud fandíte službám Zásilkovny Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  1. Šperky dobře zabalte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky), aby se po cestě neponičily. 

  2. Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.

  3. Na přepážce nadiktujete kód  94192004.

  4. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.

  5. A můžete jít domů. 

Připravte se ale, že:

  • v případě výměny či vrácení (odstoupení od smlouvy) vám bude naúčtováno 39 Kč / € 2.*
  • v případě reklamace máte dopravu zdarma
  • zaslání prostřednictvím Zásilkovny může trvat až 7 pracovních dní.
  • nelze službu využít, pokud v objednávce byla vybrána forma platby TWISTO PAY.
  • ji můžete využít, jestli chcete šperky poslat ze Slovenska. 

*Cenu vám strhneme z vracené částky, v případě výměny připočteme k dobírce.

 Když chcete posílat šperky prostřednictvím České pošty (a jiných dopravců)

  • Šperky dobře zabalíte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky) a doporučeně zašlete na adresu:

BRUNOshop.cz

tř. T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.

 

Po odeslání objednávky mi nepřišlo potvrzení na e-mail

A tak to být rozhodně nemá. Ihned po dokončení objednávky by vám na e-mail měla přijít kopie objednávky.

V opačném případě je možné, že jste špatně vyplnili e-mailovou adresu nebo došlo k nějakému technickému problému. Oboje se může stát. Neváhejte a kontaktujte nás na adrese info@brunoshop.cz a společně můžeme stav objednávky prověřit a případně opravit váš e-mail tak, abyste již byli o všech změnách informováni. A nečekali doma jak na trní. 

 

Chcete se dozvědět více o špercích z chirurgické oceli a o tom jak je udržovat?

Podívejte se na náš BRUNOmagazín

 

Pořád vám něco není jasné? Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Napište nám! Společně vše určitě vyřešíme.

BRUNOshop.cz – šperky nejen pro vás, ale hlavně o vás