Časté dotazy


Objednávky a slevy

Kdy odešlete mou zásilku?

Co nejdříve. Veškeré objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 předáváme ještě ten samý den vámi zvolenému dopravci. Ostatní objednávky (víkendy, svátky a pracovní dny po 13:00) expedujeme nejbližší pracovní den.  

Mám objednáno, ale nedorazil mi potvrzující e-mail

Tak to být rozhodně nemá. Ihned po dokončení objednávky by vám na e-mail měla přijít kopie objednávky.

V opačném případě je možné, že jste špatně vyplnili e-mailovou adresu nebo došlo k nějakému technickému problému. Oboje se může stát. Neváhejte a kontaktujte nás na adrese info@brunoshop.cz a společně můžeme stav objednávky prověřit. Případně opravit váš e-mail, abyste již byli o všech změnách informováni. A nečekali doma jak na trní. 

Můžu se za vámi někde stavit? 

I když bychom vás moc rády viděly, tak bohužel. Navíc máme plné ruce práce, abyste na svůj šperk nečekali. 

Snad vás ale uklidní, že když se netrefíte, tak na vrácení máte 14 dní. Vyměnit šperk za jiný můžete do 30 dní a samozřejmě na všechno platí dvouletá záruka. No a tak nikam ani nemusíte. 

Jak mohu uplatnit slevový kupón?

V sekci nákupní košík zadejte kód slevového kupónu do kolonky DÁRKY A SLEVY a vše potvrďte stisknutím tlačítka „Přidat“.

slevovy-kod

Mohu použít více slevových kupónů najednou?

Kdepak, kupóny kombinovat nelze. Takže na každou objednávku můžete uplatnit pouze jeden kupón.


Vrácení a výměna 

Dá se objednané zboží vrátit?

Samozřejmě.  Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej bez udání důvodů do 14 dnů vrátit. Stačí vyplnit tento formulář.

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, lhůta je prodloužena na 30 dní.
 

Za jak dlouho mi zašlete peníze za vrácené zboží?

Co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od vrácení zboží. Abyste byli v obraze, budeme vás o odeslání částky informovat e-mailem. 
 

Je možné objednané zboží vyměnit za produkt, který má jinou cenu než mnou zakoupený šperk?

Samozřejmě. V případě nespokojenosti s výběrem vám rádi nenošený a nepoškozený šperk vyměníme za jakýkoliv jiný kus, který máme aktuálně na skladě.

  • Levnější varianta – Pokud si vyberete šperk, který je levnější než ten původní, vrátíme vám rozdíl v ceně. Stačí uvést číslo účtu, na který budete chtít přeplatek vrátit.

  • Dražší varianta – Jestli si ale naopak vyberete dražší kousek, budete muset zvolit způsob úhrady doplatku ve formuláři ve výměnu. Podle toho pak vše dořešíme. 

Jak dlouho trvá výměna?

Čekání je otravné, my víme. Proto se snažíme výměnu vyřešit obratem. Většina zboží od nás tak odchází již druhý den po obdržení zboží vráceného. Nebojte, budete v obraze. O všem vás budeme informovat e-mailem.
 

Jakým způsobem mám odeslat zboží zpět k Vám?

Můžete si vybrat jeden ze dvou způsobů. Zkrátka ten, který je vám příjemnější. 

Pokud fandíte službám Zásilkovny Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  1. Šperky dobře zabalte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky), aby se po cestě neponičily. 
  2. Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.

  3. Na přepážce nadiktujete kód  94192004.

  4. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.

  5. A můžete jít domů. 

Připravte se ale, že:

  • v případě výměny či vrácení (odstoupení od smlouvy) vám bude naúčtováno 39 Kč / € 2.*
  • v případě reklamace máte dopravu zdarma
  • zaslání prostřednictvím Zásilkovny může trvat až 7 pracovních dní.
  • nelze službu využít, pokud v objednávce byla vybrána forma platby TWISTO PAY.
  • ji můžete využít, jestli chcete šperky poslat ze Slovenska. 

*Cenu vám strhneme z vracené částky, v případě výměny připočteme k dobírce.

 Když chcete posílat šperky prostřednictvím České pošty (a jiných dopravců)

  • Šperky dobře zabalíte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky) a doporučeně zašlete na adresu:

BRUNOshop.cz

tř. T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.


Výběr velikostí a šperků

Můžu dát na náramek LANKO přívěsky STORIES? 

Tak samozřejmě můžete, ale rozhodně to nedoporučujeme. Náramek LANKO se hodí jen na samostatné nošení – takže bez jakýchkoliv přívěsků. 

Vždycky říkáme, aby se k přívěskům pořídil náramek ze stejné kolekce. Perfektně do sebe zapadnou, protože jsou pro sebe (jako) dělané. Nehrozí tak jejich vzájemné poničení. A i když to z fotek možná není poznat, tak náramky STORIES se od náramku LANKO značně liší. V konstrukci i samotné šířce.

Počítá se do délky náramku nebo řetízku i zapínání? 

Ano, počítá. Všechny kousky měříme v jejich celkové délce, takže včetně zapínání.  

Můžu si u vás nechat na šperk něco vyrýt nebo vygravírovat? 

Bohužel, na to nemáme vybavení ani schopnosti. 

Když mám normálně velikost 61, jaký prsten si mám u vás zakoupit? 

Sáhněte po naší velikosti 9. Číslo 61 totiž označuje obvod prstu v milimetrech. Pro jistotu se vždycky můžete podívat do naší převodní tabulky velikostí prstenů. Tam najdete všechno, co potřebujete.



Chcete se dozvědět více o špercích z chirurgické oceli a o tom jak je udržovat? Prolistujte náš BRUNOmagazín

 

Nenašli jste tu odpověď na svojí otázku? Napište nám! Společně vše určitě vyřešíme.

BRUNOshop.czšperky nejen pro vás, ale hlavně o vás

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení