Časté dotazy

Kdy odešlete mou zásilku?

Veškeré objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 předáváme týž den vámi zvolenému dopravci. Ostatní objednávky (víkendy, svátky a pracovní dny po 13:00) expedujeme nejbližší pracovní den.

 

Jak mohu uplatnit slevový kupón?

V sekci nákupní košík zadejte kód slevového kupónu do stejnojmenné kolonky „Slevový kupón“ a vše potvrďte stisknutím tlačítka „Přidat“.

slevovy-kod

 

Mohu uplatnit více slevových kupónů najednou?

Bohužel, kupóny vzájemně nelze kombinovat, a tak můžete na každou objednávku uplatnit pouze jeden.

 

Dá se objednané zboží vrátit?

Samozřejmě.  Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej bez udání důvodů do 14 dnů vrátit. Stačí vyplnit tento formulář.

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, lhůta je prodloužena na 30 dní.

 

Za jak dlouho mi zašlete peníze za vrácené zboží?

Peníze za vrácené zboží se pokoušíme odeslat zpět na účet v co nejkratší možné lhůtě – nejpozději však do 14 dnů od vrácení zboží. O odeslání částky vás budeme informovat e-mailem.

 

Je možné objednané zboží vyměnit za jiný produkt, který je v jiné ceně než mnou zakoupený šperk?

Samozřejmě. V případě nespokojenosti s výběrem vám rádi nenošený a nepoškozený šperk vyměníme za jakýkoliv jiný kus, který máme aktuálně na skladě. Pokud se rozhodnete pro levnější variantu, uveďte, prosím, číslo vašeho účtu, na které vám zašleme přeplatek. V opačném případě je nutné zadat způsob úhrady nedoplatku ve formuláři pro výměnu zboží.

 

Jak dlouho trvá výměna?

Jelikož víme, jak nepříjemné je čekání, snažíme se výměnu uskutečnit víceméně obratem. Většina zboží od nás tak odchází již druhý den po obdržení zboží vráceného. O odeslání vás informujeme e-mailem.

 

Jakým způsobem mám odeslat zboží zpět k Vám?

Zboží zabalte zpět do krabičky, v které jste ho obdrželi – minimalizujeme tak možnost poškození během přepravy. Balíček poté odešlete jako cenné psaní přes Českou poštu na adresu: BRUNOshop.cz, Těšínská 1103, Frýdek-Místek 738 01.

 

Po odeslání objednávky mi nepřišlo potvrzení na e-mail

Ihned po dokončení objednávky by vám na e-mail měla přijít kopie objednávky. V opačném případě je možné, že jste špatně vyplnili e-mailovou adresu nebo došlo k nějakému technickému problému. Neváhejte a kontaktujte nás na adrese info@brunoshop.cz a společně můžeme stav objednávky prověřit a případně opravit váš e-mail tak, abyste již byli o všech změnách informováni.