Časté dotazy

Výběr šperků a velikostí
Objednání a slevy
Doručení a dopravci
Vrácení, výměna a reklamace

Můžu si u vás nechat na šperk něco vyrýt nebo vygravírovat?

Bohužel ne. Na to nemáme vybavení ani schopnosti.

Když mám normálně velikost 61, jaký prsten si mám u vás zakoupit?

Sáhněte po naší velikosti 9. Číslo 61 totiž označuje obvod prstu v milimetrech. Pro jistotu se vždycky můžete podívat do naší převodní tabulky velikostí prstenů. Tam najdete všechno, co potřebujete.

Je možné na náramek LANKO navléknou přívěsky STORIES?

Tak samozřejmě můžete, ale rozhodně to nedoporučujeme. Náramek LANKO se hodí jen na samostatné nošení – takže bez jakýchkoliv přívěsků.
Vždycky říkáme, aby se k přívěskům pořídil náramek ze stejné kolekce. Perfektně do sebe zapadnou, protože jsou pro sebe (jako) dělané. Nehrozí tak jejich vzájemné poničení. A i když to z fotek možná není poznat, tak náramky STORIES se od náramku LANKO značně liší. V konstrukci i samotné šířce.

Počítá se do délky náramku nebo řetízku i zapínání?

Ano, počítá. Všechny kousky měříme v jejich celkové délce, takže včetně zapínání.

Kdy odešlete mou zásilku?

Co nejdříve. Veškeré objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 předáváme ještě ten samý den vámi zvolenému dopravci. Ostatní objednávky (víkendy, svátky a pracovní dny po 13:00) expedujeme nejbližší pracovní den.

Můžu si šperky objednat i telefonicky nebo e-mailem?

V případě, že vám nejde vytvořit objednávka na e-shopu nebo jen prostě raději s někým mluvíte, stačí nám zavolat na +420 555 444 504, kde společně objednávku vytvoříme.
Můžete rovněž využít pro objednání i náš e-mail info@brunoshop.cz, případně chat a sociální sítě. Tam rovnou napište potřebné údaje – vaše jméno, adresu, e-mail, telefonní číslo a vámi zvolené kódy šperků spolu s vybranou dopravou a platbou

Můžu si vytvořit objednávku nyní a nechat odeslat později?

Ano, je to možné. Odeslání objednávky s platbou na dobírku je však možné odložit maximálně o týden. U předem zaplacených objednávek je pak termín odeslání na vás. Datum, kdy si přejete objednávku odeslat, uveďte do poznámky v posledním kroku objednávky.

Objednávku nechávám poslat jako dárek rovnou na adresu obdarovaného. Bude v balíčku přiložena faktura?

Ano, ke každé odeslané objednávce přikládáme i tištěnou fakturu. Ale jestli ji tam z jakéhokoliv důvodu nechcete, uveďte to v posledním kroku objednávky do poznámky.

Mám objednáno, ale nedorazil mi potvrzující e-mail.

Tak to být rozhodně nemá. Ihned po dokončení objednávky by vám na e-mail měla přijít kopie objednávky.
V opačném případě je možné, že jste špatně vyplnili e-mailovou adresu nebo došlo k nějakému technickému problému. Oboje se může stát. Neváhejte a kontaktujte nás na adrese info@brunoshop.cz nebo na chatu a společně můžeme stav objednávky prověřit. Případně opravit váš e-mail, abyste již byli o všech změnách informováni. A nečekali doma jak na trní.

Přijde mi e-mail s potvrzením o zaplacení objednávky?

Nepřijde, ale nebojte. Hned po vyřízení vaší objednávky obdržíte e-mail s informací, že už je balíček na cestě k vám.

Mám objednáno, ale potřebuji změnit údaje, případně objednávku zrušit. Jak na to?

Pokud jste již obdrželi e-mail o předání objednávky přepravci, změnit ani zrušit ji už nelze. V případě, že jste obdrželi pouze potvrzovací e-mail o přijetí objednávky, můžete společně s námi na telefonním čísle +420 555 444 504 nebo na e-mailu info@brunoshop.cz cokoliv v objednávce změnit. Nebo ji úplně zrušit.

Jak získám slevu na nákup?

Možností je několik!

  • Při první návštěvě našeho webu máte možnost se přihlásit k odběru newsletteru, díky čemuž ihned získáte slevu na první nákup.
  • Pravidelně (a často) pořádáme akce, o kterých vždycky informujeme pomocí newsletteru. Takže další důvod se přihlásit.
  • Přihlášeným zákazníkům posíláme slevy k svátku nebo při nákupu nad 500 Kč získávají slevu na příští nákup.

Jak mohu uplatnit slevový kupón?

V sekci nákupní košík zadejte kód slevového kupónu do kolonky DÁRKY A SLEVY a vše potvrďte stisknutím tlačítka „Přidat“.

Mohu použít více slevových kupónů najednou?

Kdepak, kupóny kombinovat nelze. Takže na každou objednávku můžete uplatnit pouze jeden kupón.

Jaké nabízíte dopravce a jaké jsou ceny za doručení?

Všechno najdete podrobně rozepsané v sekci Doprava a platba. A pokud se vám nechce číst, mrkněte do naší tabulky.

                            Název Cena Při nákupu nad 999 Kč Dobírka
Zasilkovna_logo_obdelnik_zakladni_verze_WEB   Zásilkovna 49,00 Kč ZDARMA + 40,00 Kč
       Doprava kurýrem DPD 85,00 Kč ZDARMA + 40,00 Kč
BDR   Česká pošta
  Balík do ruky
79,00 Kč ZDARMA + 40,00 Kč
BNP   Česká pošta
  Balík na poštu
69,00 Kč ZDARMA + 40,00 Kč
CP-logo-Balikovna   Česká pošta
  Balíkovna
49,00 Kč ZDARMA + 40,00 Kč

Je možné si objednávku vyzvednout osobně? Máte kamenné prodejny?

I když bychom vás moc rády viděly, osobní návštěva bohužel nejde. Nemáme kamenné prodejny. Jsme pouze e-shop. Navíc máme plné ruce práce, abyste na svůj šperk nečekali. Snad vás ale uklidní, že když se netrefíte, tak na vrácení máte 14 dní. Vyměnit šperk za jiný můžete do 30 dní a samozřejmě na všechno platí dvouletá záruka. No a tak nikam ani nemusíte.

Dá se objednané zboží vrátit?

Samozřejmě. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej bez udání důvodů do 14 dnů vrátit. Stačí vyplnit tento formulář. Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, lhůta je prodloužena na 30 dní. Všechno jsme vám sepsaly v sekci Vrácení | výměna | reklamace.

Za jak dlouho mi zašlete peníze za vrácené zboží?

Co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od vrácení zboží. Abyste byli v obraze, budeme vás o odeslání částky informovat e-mailem.

Je možné objednané zboží vyměnit za produkt, který má jinou cenu než mnou zakoupený šperk?

Samozřejmě. V případě nespokojenosti s výběrem vám rádi nenošený a nepoškozený šperk vyměníme za jakýkoliv jiný kus, který máme aktuálně na skladě. Jak postupovat si můžete přečíst ZDE.

Jak dlouho trvá výměna?

Čekání je otravné, my víme. Proto se snažíme výměnu vyřešit obratem. Většina zboží od nás tak odchází již druhý den po obdržení zboží vráceného. Nebojte, budete v obraze. O všem vás budeme informovat e-mailem.

Jakým způsobem mám odeslat zboží zpět k Vám?

Můžete si vybrat jeden ze dvou způsobů. Zkrátka ten, který je vám příjemnější. Pokud fandíte službám Zásilkovny, tak doneste zabalené šperky na pobočku Zásilkovny, která je zároveň podacím místem. U přepážky nadiktujte kód 94192004.

Pozor! V případě výměny nebo vrácení vám bude účtován poplatek 59 Kč, který vám strhneme z vrácené částky / připočteme k dobírce v případě výměny.
Když chcete posílat šperky prostřednictvím České pošty (a jiných dopravců)
Zabalené šperky pošlete na adresu:
BRUNOshop.cz
tř. T. G. Masaryka 1107
Frýdek – Místek
738 01
Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.

Potřebuji šperk reklamovat. Jak mám postupovat a jak dlouho budu čekat?

Je nám líto, pokud máte se šperky potíže. Stačí ale jen dva kroky (pokud nepočítáme ty na poštu) a vše vyřešíme. Formulář a návod na reklamaci najdete v sekci Vrácení | výměna | reklamace.

Co když mi kurýr doveze poškozenou zásilku?

Jestli se jedná o drobné poškození obalu, balíček převezměte. Kdyby to ale vypadalo, že zboží vevnitř může být poškozeno (nebo odcizeno), sepište s kurýrem na místě reklamaci. Když budete mít o šperky i nadále zájem, kontaktujte nás buď telefonicky na čísle +420 555 444 504 nebo na e-mailu info@brunoshop.cz. Spolu to určitě vyřešíme.

Co když omylem převezmu poškozenou zásilku od kurýra?

Zašlete nám, prosím, fotografii obsahu i samotného balíčku na e-mail info@brunoshop.cz. Co nejdříve se vám ozveme zpět a navrhneme řešení.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení