Vrácení / reklamace

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (vrácení zboží)

(14 dní od obdržení objednávky)

Nelíbí se Vám nebo obdarovanému šperk nebo jste si nákup jednoduše rozmysleli? Vše společně vyřešíme. :)

V případě odstoupení od smlouvy nesmí šperky vykazovat známky nošení a nesmí být nijak poškozené.

Šperky zabalte zpět do krabičky, ve které jste je obdrželi – minimalizujeme tak možnost poškození během přepravy. Pro odeslání je nejlepší bublinková obálka, díky které k nám šperk dopluje jako na obláčku.

Šperky na tělo nesmí vykazovat známky nošení, nesmí být odlepeny od fólie a musí být v původní krabičce.

Vyplňte prosím svůj e-mail, pod kterým jste zboží objednávali. Následně vyřešíte vrácení během pár kliknutí.

 

 

Další možností je vyplnění formuláře pro odstoupení od smlouvy a zaslání šperků spolu s formulářem na adresu uvedenou níže. 

Formulář pro odstoupení od smlouvy


VÝMĚNA

(30 dní od obdržení objednávky)

Špatná velikost? Vybrali byste si raději něco jiného? Na rozhodování máte 30 dní!

V případě výměny nesmí šperky vykazovat známky nošení a nesmí být nijak poškozené.

Šperky můžete zabalit zpět do krabičky, v které jste je obdrželi – minimalizujeme tak možnost poškození během přepravy. Pokud ji však nemáte, nevadí. Použijte jakýkoliv jiný pevný obal a bublinkovou obálku, díky které k nám šperk dopluje jako na obláčku. 

Šperky na tělo nesmí vykazovat známky nošení, nesmí být odlepeny od fólie a musí být v původní krabičce.

V případě, že jste při objednávce platili poštovné, máte od nás první výměnu zdarma, při každé další uhradíte poštovné.

Vyplňte prosím svůj e-mail, pod kterým jste zboží objednávali. Následně vyřešíte vrácení během pár kliknutí.

 

 

Další možností je vyplnění formuláře pro výměnu a zaslání šperku spolu s  formulářem na adresu uvedenou níže. My Vám obratem zašleme Vámi vybraný šperk.

Formulář pro výměnu zboží


 REKLAMACE

(2 roky od obdržení objednávky)

Něco se pokazilo? To nás mrzí a pokusíme se vše dát do pořádku. Jsme tady pro Vás a k problémům se stavíme čelem. :)

Při reklamaci šperků, které byly v sadě je nutno zaslat zpět celou sadu (i v případě, že poškození se týká pouze jednoho šperku).

Šperky zabalte zpět do krabičky, ve které jste je obdrželi – minimalizujeme tak možnost poškození během přepravy. Pro odeslání je nejlepší bublinková obálka, díky které k nám šperk dopluje jako na obláčku.

Vyplňte prosím svůj e-mail, pod kterým jste zboží objednávali. Následně vyřešíte vrácení během pár kliknutí.

 

 

Další možností je vyplnění formuláře pro reklamaci a zaslání šperku spolu s  formulářem na adresu uvedenou níže. 

Formulář pro reklamaci


ZASLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT K NÁM

Zaslání prostřednictvím Zásilkovny  Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  • Nelze využít pokud v objednávce byla vybrána forma platby TWISTO PAY.
  • Šperky dobře zabalíte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky).
  • Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
  • Na přepážce nadiktujete kód  94192004.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • V případě výměny či odstoupení od smlouvy vám bude naúčtováno 39 Kč.*
  • V případě reklamace máte dopravu zdarma.

*Cenu vám strhneme z vracené částky, v případě výměny připočteme k dobírce.

 

Zaslání prostřednictvím České pošty a jiných přepravců

  • Šperky dobře zabalíte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky) a zašlete na adresu:

BRUNOshop.cz

Těšínská 1103

Frýdek – Místek

738 01

  • Zásilky zaslané s dobírkou nebudou převzaty.

 

Reklamační řád

Nevíte si rady? Máte dotazy? Ozvěte se nám a společně vše vyřešíme. Jsme tady pro Vás každý pracovní den od 08:00 do 16:30.

BRUNOshop.cz – šperky nejen pro vás, ale hlavně o vás