Vrácení | výměna | reklamace

 

 

JAK POSLAT VŠECHNO ZPÁTKY K NÁM?

Pokud fandíte službám Zásilkovny Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  1. Šperky dobře zabalte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky), aby se po cestě neponičily. 

  2. Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.

  3. Na přepážce nadiktujete kód  94192004.

  4. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.

  5. A můžete jít domů. 

Připravte se ale, že:

  • v případě výměny či vrácení (odstoupení od smlouvy) vám bude naúčtováno 39 Kč / € 2.*
  • v případě reklamace máte dopravu zdarma
  • zaslání prostřednictvím Zásilkovny může trvat až 7 pracovních dní.
  • nelze službu využít, pokud v objednávce byla vybrána forma platby TWISTO PAY.
  • ji můžete využít, jestli chcete šperky poslat ze Slovenska. 

*Cenu vám strhneme z vracené částky, v případě výměny připočteme k dobírce.

 Když chcete posílat šperky prostřednictvím České pošty (a jiných dopravců)

  • Šperky dobře zabalíte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky) a doporučeně zašlete na adresu:

BRUNOshop.cz

tř. T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.


VÝMĚNA

(30 dní od obdržení objednávky)

Nějak jste se netrefili? Nebo to prostě není ono? Nevadí, máte přibližně měsíc na výměnu! 

Aby výměna klapla, tak:

  • šperky nesmí vykazovat známky nošení nebo poškození.
  • šperky na tělo nesmí být odlepeny od fólie a musí být v původní krabičce.
  • šperky dobře zabalte. Ideálně do krabičky a bublinkové obálky. Ať k nám šperky doplují jako na obláčku.
  • vyberte možnost VÝMĚNA nahoře na stránce a vše vyřešte během pár kliknutí.

Jestli se vám nechce klikat, klidně můžete vyplnit formulář pro výměnu. Ten vytiskněte, přiložte a společně zašlete na výše uvedenou adresu. Obratem vám pošleme šperk, který jste si vybrali místo něj. 

První výměnu u nás máte zdarma, při každé další hradíte dopravu.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

(odstoupení od smlouvy do 14 dní od obdržení objednávky)

Občas se netrefíme. Občas to prostě nepadne. Nebo si to rozmyslíme. Nevadí!

Aby vrácení klaplo, tak:

  • šperky nesmí vykazovat známky nošení nebo poškození.
  • šperky na tělo nesmí být odlepeny od fólie a musí být v původní krabičce.
  • šperky dobře zabalte. Ideálně do krabičky a bublinkové obálky. Ať k nám šperky doplují jako na obláčku.
  • vyberte možnost VRÁCENÍ PENĚZ nahoře na stránce a vše vyřešte během pár kliknutí.

Jestli se vám nechce klikat, klidně můžete vyplnit formulář pro vrácení. Ten vytiskněte, přiložte a společně se šperky zašlete na výše uvedenou adresu. Obratem vám pošleme šperk, který jste si vybrali místo něj. 


  REKLAMACE

(2 roky od obdržení objednávky)

Něco se pokazilo? Nefunguje zapínání nebo vypadl kamínek? Mrzí nás to, ale nebojte. Vyřešíme to s vámi. 

Stačí, když:

  • šperky zabalíte zpět do krabičky, ve které jste je obdrželi. Nehrozí tolik, že se šperky ještě víc poničí. Bublinková fólie pak všechno ještě více pojistí. 
  • šperky, které jste zakoupili v sadě, zašlete v kompletní sadě na reklamaci. Jinak nebudeme moci reklamaci vyřídit. 
  • vyberte možnost REKLAMACE nahoře na stránce a vše vyřešte během pár kliknutí.

Jestli se vám nechce klikat, klidně můžete vyplnit formulář pro reklamaci. Ten vytiskněte, přiložte a společně zašlete na výše uvedenou adresu. 


 

Reklamační řád

Nevíte si rady? Máte dotazy? Ozvěte se nám a společně vše vyřešíme. Najdete nás tu každý pracovní den od 8:00 do 16:30. 

BRUNOshop.cz – šperky nejen pro vás, ale hlavně o vás