Vrácení / reklamace

  

 

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT K NÁM

Zaslání prostřednictvím Zásilkovny  Zasilkovna_logo_symbol_WEB

  • Nelze využít pokud v objednávce byla vybrána forma platby TWISTO PAY.
  • Šperky dobře zabalíte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky).
  • Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
  • Na přepážce nadiktujete kód  94192004.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • V případě výměny či odstoupení od smlouvy vám bude naúčtováno 39 Kč.*
  • V případě reklamace máte dopravu zdarma.
  • Zaslání prostřednictvím Zásilkovny může trvat až 7 pracovních dní.

*Cenu vám strhneme z vracené částky, v případě výměny připočteme k dobírce.

 Zaslání prostřednictvím České pošty a jiných přepravců

  • Šperky dobře zabalíte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky) a doporučeně zašlete na adresu:

BRUNOshop.cz

T. G. Masaryka 1107

Frýdek – Místek

738 01

Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.


VÝMĚNA

(90 dní od obdržení objednávky)

Špatná velikost? Vybrali byste si raději něco jiného? Na rozhodování máte nově 90 dní!

V případě výměny nesmí šperky vykazovat známky nošení a nesmí být nijak poškozené.

Šperky můžete zabalit zpět do krabičky, v které jste je obdrželi – minimalizujeme tak možnost poškození během přepravy. Pokud ji však nemáte, nevadí. Použijte jakýkoliv jiný pevný obal a bublinkovou obálku, díky které k nám šperk dopluje jako na obláčku. 

Šperky na tělo nesmí vykazovat známky nošení, nesmí být odlepeny od fólie a musí být v původní krabičce.

V případě, že jste při objednávce platili poštovné, máte od nás první výměnu zdarma, při každé další uhradíte poštovné.

Vyberte si prosím nahoře na této stránce případ "VÝMĚNA". Následně vše vyřešíte během pár kliknutí.

Další možností je vyplnění formuláře pro výměnu a zaslání šperku spolu s  formulářem na adresu uvedenou níže. My Vám obratem zašleme Vámi vybraný šperk.

Formulář pro výměnu zboží


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (vrácení zboží)

(14 dní od obdržení objednávky)

Nelíbí se Vám nebo obdarovanému šperk nebo jste si nákup jednoduše rozmysleli? Vše společně vyřešíme. :)

V případě odstoupení od smlouvy nesmí šperky vykazovat známky nošení a nesmí být nijak poškozené.

Šperky zabalte zpět do krabičky, ve které jste je obdrželi – minimalizujeme tak možnost poškození během přepravy. Pro odeslání je nejlepší bublinková obálka, díky které k nám šperk dopluje jako na obláčku.

Šperky na tělo nesmí vykazovat známky nošení, nesmí být odlepeny od fólie a musí být v původní krabičce.

Vyberte si prosím nahoře na této stránce případ "VRÁCENÍ PENĚZ". Následně vyřešíte vrácení během pár kliknutí.

Další možností je vyplnění formuláře pro odstoupení od smlouvy a zaslání šperků spolu s formulářem na adresu uvedenou níže. 

Formulář pro odstoupení od smlouvy


  REKLAMACE

(2 roky od obdržení objednávky)

Něco se pokazilo? To nás mrzí a pokusíme se vše dát do pořádku. Jsme tady pro Vás a k problémům se stavíme čelem. :)

Při reklamaci šperků, které byly v sadě je nutno zaslat zpět celou sadu (i v případě, že poškození se týká pouze jednoho šperku).

Šperky zabalte zpět do krabičky, ve které jste je obdrželi – minimalizujeme tak možnost poškození během přepravy. Pro odeslání je nejlepší bublinková obálka, díky které k nám šperk dopluje jako na obláčku.

Vyberte si prosím nahoře na této stránce případ "REKLAMACE". Následně vyřešíte reklamaci během pár kliknutí.

Další možností je vyplnění formuláře pro reklamaci a zaslání šperku spolu s  formulářem na adresu uvedenou níže. 

Formulář pro reklamaci

 

Reklamační řád

Nevíte si rady? Máte dotazy? Ozvěte se nám a společně vše vyřešíme. Jsme tady pro Vás každý pracovní den od 08:00 do 16:30.

BRUNOshop.cz – šperky nejen pro vás, ale hlavně o vás